web templates free download
#OSTANIDOMA

Odluka o načinu održavanja pogreba

23.03.2020.

Stožer civilne zaštite RH donio je odluku o načinu održavanja pogreba.

S obzirom na rizik prijenosa koronavirusa prilikom okupljanja većeg broja osoba na istom mjestu, uvodi se protuepidemijska mjera načina održavanja pogreba i posljednjih ispraćaja koja se odnosi na osobe u području Republike Hrvatske te na pravne i fizičke osobe koje se bave pogrebnom djelatnošću.

Za vrijeme trajanja mjere iz ove odluke: 

pogreb, posljednji ispraćaj i polaganje urne održava se isključivo u krugu najuže obitelji i predstavnika vjerske zajednice, poštujući upute i mjere koje donosi Hrvatski zavod za javno zdravstvo:

obavijest o smrti (osmrtnica) ne smije sadržavati podatke o mjestu i vremenu održavanja pogreba, posjednjeg ispraćaja i polaganju urne

obustavlja se organiziranje glazbenih usluga i usluga dostave cvijeća i svijeća

Nijedan od sudionika ne smije imati povišenu tjelesnu temperaturu niti simptome akutne respiratorne infekcije. 

Stožeri civilne zaštite dužni su osigurati provedbu i nadzor provođenja mjere iz ove Odluke koja stupa na snagu 20. ožujka i vrijedi 30 dana od dana donošenja. 

OBAVIJEST ZA OSOBE KOJE UGOVARAJU SAHRANU, DOLAZE NA SAHRANU, OBAVLJAJU PLAĆANJA ILI DRUGE POSLOVE U ČISTOĆI D.O.O. IZ VARAŽDINA

20.03.2020.

S ciljem zaštite Vašeg i našeg zdravlja te prevencije mogućeg širenja virusa COVID-19 obavještavamo cijenjene stranke da ukoliko imate tu mogućnost, plaćanje računa obavite elektroničkim putem ili putem banke. O eventualnim promjenama ćemo Vas obavijestiti.

Naša pogrebna služba radi samo za ugovaranje sahrana.

Ako patite od simptoma (znakova) infekcije dišnog sustava kao što su kašalj, grlobolja i kratak dah te povišena tjelesna temperatura molimo Vas da do daljnjega odgodite dolazak u Čistoću d.o.o. iz Varaždina, a ugovaranje sahrane prepustite drugom zdravom članu obitelji.

Najljepše Vas molimo da ne dolazite bez prijeke potrebe jer Vam za sva pitanja stojimo na raspolaganju na telefon ili email. Sa svakom strankom će naše službe dogovoriti najbolje rješenje prilagođeno individualnim potrebama, a za sve upite možete nas kontaktirati na slijedeće kontakte:

1. SLUŽBA ZA KORISNIKE:

• Tel.: 042 212-996

2. POGREBNA SLUŽBA (radnim danom 6-14 sati, vikendom 8-15 sati):

• Tel.: 098 229 447;

• e-mail: ibistrovic@cistoca-vz.hr

3. RAČUNOVODSTVO:

• Tel.: 042 660-313

U sklopu mjera koje poduzima JLS u cilju sprječavanja širenja virusa COVID-19 građanima se upućuje preporuka da posljednjim ispraćajima pokojnika na mjesnom groblju u Vidovcu, Vinici (Marčan), Sračincu i Svibovcu Podravskom prisustvuju samo članovi uže ožalošćene obitelji pokojnika.

U odarnicu ulaze samo članovi najuže obitelji.

Odarnica se treba isprazni od ljudi minimalno 10 minuta prije početka ceremonije sahrane.

Osobe koje planiraju doći na sahranu lijepo molimo da, u slučaju ako pate od simptoma (znakova) infekcije dišnog sustava kao što su kašalj, grlobolja i kratak dah te povišena tjelesna temperatura, ne dolaze na sahranu.

Sve koji dolaze na sahranu najljepše molimo da se drže svih preporuka Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, Ministarstva zdravstva i Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske.

Svakako želimo održati normalno poslovanje koliko god je to moguće, ali su nam sigurnost i zdravlje naših zaposlenika, kao i svih korisnika naših usluga, ipak na prvome mjestu stoga poduzimamo sve moguće mjere opreza.

Hvala na Vašem razumijevanju i podršci!

Odluka o aktiviranju operativnih snaga civilne zaštite s područja Grada Varaždina

19.03.2020.

OBAVIJEST

16.03.2020.

Molimo korisnike da umjesto dolaska u Službu za korisnike, koriste naše komunikacijske kanale:

e-mail: sluzba.za.korisnike@cistoca-vz.hr

e-mail: info@cistoca-vz.hr

telefon: 042 212 996

⚠ Ujedno Vas molimo za pridržavanje uputa dobivenih od Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, Ministarstva zdravstva i Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske o zaštiti od COVID-19 bolesti.

MOBILNO RECIKLAŽNO DVORIŠTE VIDOVEC - promjena rasporeda

05.03.2020.

Obaviještavamo mještane Općine Vidovec usluge mobilnog reciklažnog dvorišta mogu korisiti prema novom rasporedu.

OBAVIJEST - PRESELJENJE BLAGAJNE

25.02.2020.

Poštovani korisnici,

od 01. ožujka 2020. godine, blagajna Čistoće d.o.o. će biti preseljena s naplatnog mjesta na Gradskoj tržnici i počet će s radom na adresi Ognjena Price 13, Varaždin.

Nakon 29. veljače 2020. godine više neće biti moguće račune plaćati na naplatnom mjestu Gradske tržnice, već ćete iste moći bez naknade podmiriti na adresi Ognjena Price 13, Varaždin.

RADNO VRIJEME BLAGAJNE NA NOVOJ LOKACIJI:

- PON do PET od 06:00 do 13:30

S poštovanjem,


RECIKLAŽNO DVORIŠTE VARAŽDINSKE TOPLICE





i-Račun 

RECIKLAŽNO DVORIŠTE VARAŽDIN

ADRESA:
Čistoća d.o.o.
Ognjena Price 13
42000 Varaždin
Radno vrijeme - rad
s korisnicima:

PON - PET od 06:00 - 14:00

KONTAKT:
Email: info@cistoca-vz.hr
Telefon: +385 (42)  212-996
Fax: +385 (42) 660-312

RECIKLAŽNO DVORIŠTE
VARAŽDIN:

Mihovila Pavleka Miškine 67 C
42000 Varaždin
Radno vrijeme:
UTO - PET od 10:00 - 16:30
SUB od 08:00 - 12:30

TRANSAKCIJSKI RAČUNI:
HR5423400091110625007 - PBZ
HR762390 0011100847041 - HPB


BLAGAJNA:
Ognjena Price 13
42000 Varaždin
Radno vrijeme:  
PON - PET od 06:00 - 13:30


OPERATIVA:
Trg Pavla Štoosa 41
42000 Varaždin

RECIKLAŽNO DVORIŠTE
GORNJI KNEGINEC:
Mavra Schlengera bb
Gornji Kneginec
42204 Turčin
Radno vrijeme: 
PON od 10:00 - 16:30

RECIKLAŽNO DVORIŠTE
VARAŽDINSKE TOPLICE
Duga ulica 66b
42223 Varaždinske Toplice
Radno vrijeme:
UTO i ČET od 09:00 do 16:30
SUB od 08:00 do 14:30